Världens bästa bloggare är tillbaka ;) hahaha..

Som ni har sett så har jag inte varit inne på ett bra tag, eller skrivigt rättare sagt.  har inte haft tid eller varit hemma. Och känt att jag inte heller orkat sitta vid datan när jag väl varit hemma.. Men men nu är jag tillbaka igen :D haha.. har faksitk under denna vecka haft väldigt många som har läst bloggen;) Även att jag inte skrivigt:D så jag har varit lite saknad iallafall hahaha..

Men iallafall har det hänt väldigt mycket(: Orkar faktiskt inte dra upp allting just nu :) Men kan säga att det har varit en jävligt bra vecka. Hann fylla 19 oxå:) Det var rikigt jävla bra :D Allting var helt underbart bra fkaitkst :)  Sen har jag och min puppie umgåtts en hel vecka <3 :) super bra. :)  Men tar allting mer sen :)

har nyss gjort en ansiktmask och tagit mig en lång dusch, och efter det körde jag lite brun utan sol, jag är ju så blek xD hahaha.. 

Jag har 56039797 bilder typ att lägga upp. Lägger upp dom i morgon :)


Nu ska jag titta en film och sen försöka  sova:)

Puss&Kram // E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0