taaddaa orkkaa

Min blogg börjar bli helt död känner jag. Sitter faktistk inte så mycket vid datan längre.. Det är verkligen döfött... Men mycket händer i min värld just nu:S Både bra och dåligt saker. Som jag måste ta i tur med...  Jag fick bekräftat att jag är utbränd. Vilket innebär en stor förändring bara det. Bara att veta att man är 19 år och utbränd. Det är bara sjukt det :S Så jag har börjat gå på aktupunktur, som ska göras varje dag först i en vecka, sen 2 gånger i veckan i 6 veckor. Sen ska jag börja gå till en vet inte vad det heter något lustigt namn xD Som med kan det där med stress.  Sen måste jag träffa en tant 1 dag i veckan med.

Sådär ser mitt liv ut nu, sjukhus sjukhus sjukhus åter igen:S Men jag vill bli frisk från detta och kunna leva "normalt" igen.. Jag e inte utbränd för att jag jobbar eller något, för har aldrig haft ett jobb. Men man kan bli utbränd av att tänka överdirvet mycket och oroa sig för saker och ting. Då menar jag för mycket. och om saker har hänt som satt sig väldigt hårt. Så därför har jag fått det... Men jag är envis så jag fixar det ;) Har klara allt annat skit jag haft så :) Bara man tro på sig själv klara man allting ;).. 

För övrigt har en as kul grej hänt! Min "bror" Sebbe aka sid, vi har äntligen blviigt vänner igen eller vänner har vi alltid varit med en person har gjort massa, blbla.. .. Det var inte pga av oss två utan av en annan person, vill inte nämna några namn.
Men iallafall så på fredag ska vi ses igen efter typ 2 år:D FY FAN vad kul det ska bli!! Vi har så jävla mycket att ta igen ;D sist jag var där så gick min knoge sönder xD hahaha. Så vad händer denna gång:D? haha.. Fy fan vad kul. Kan inte beskriva med ord hur jävla kul detta ska bli! :D


Sen var jag hos Malle :) Sen med Emelie, så livet leker :)  Sen hände det tråkiga, när jag kom hem ifrån malle i onsdags, på natten så började jag spy som en liten gnu. Så det fortfatta hela dagen sen.. Hela min mage gjort så fruktansvärt ont.  Men idag är det lite bättre, men såfort jag äter så mår jag skit illa,. Men det västa är att jag inte ätigt sen onsdag kväll eller tyå 2 mackor har jag väl fått i mig och lite lite mat idag..

Men nu ska jag lägga mig opch spela lite sims och ta det lugnt, sova tidigt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0