Pyssla om mig dag ;)

Hej hopp i stugorna eller nåt sånt kul  (:  Jag mår fortfarande inte bra, hostar som en gris -.- Rikigt irriterande, Men febern är iallafall nere ;) Stort + för det. taadda.. Så idag har jag faktikst tagit det rikigt lugnt. Levt på alvedon och bisolvon och nässpray.. Lyckat.. -.-. Men som tur var så är det inte så jätte varmt ute ;) Så bestämmde mig för att pyssla om mig själv lite ;) Aldrig fel.  Så blev en lång dusch först sen en ansiktmask en hårinpacking, målade tånaglarna, och smörjde in mig med brun utan sol ;) Sen åkte pappa iväg och köpte mat till mig ;) toppen toppen;) haha..

Sen har jag gjort en sa jag inte skulle göra, Köpte mig ett par Chloe skor:P haha.. Dom är sååå snygga :D Och nu LOVAR jag att jag inte ska köpa något mer, om inte min snälla pappa vill betala xD hahaha.. Vet att jag sagt det 2000000 gånger men nu får det räcka! Får inte plats med allt :S


Förvörigt så ska min tågkompis komma hit snart:D För er som inte vet träffades vi på x2000 :D Så tack x2000 :D hahhaa.. Ska bli rikigt kul:D taada:D

Imorgon blir det att spendera övertiden med bästa kåååååååmmmpiizzzzzzzzeeeennn :D haha och INGEN shopping i morgon (: Känner en person som med skulle behöva trappa ner på shopping *host*Emelie*host* Ni missade väl fan inte henne i kvällsposten idag:D Idol-malmö:D hahaha Thats my kusin:D



Hittar som sagt inte kablen till kamera nu :S smidigt!!

Men lägger väl in sen eller nåt:D

Puss&Kram //E



Kommentarer
Postat av: Emlii aka kusin

vadå jag :O hahah ;)

2009-04-20 @ 20:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0