Underbara väder och kusinerna är på g ;)

Idag har jag spenderat dagen med min kusin (: Vaknade typ klockan 9 (: så knatade upp, sminkade mig och fixade mig lite. Sen vid 11 kom Emelie. Så tog vi en cigg i det underbara vädert.. Sen bestämmde vi oss för att ta en shopping runda på stan. Fick med mig ett par stora solbrillor och ett as snyggt skärp, som var förstort så jag fick sy in det ;) jag e såå grym :D

Smakade även ben&herrys nya glass. fy fan vad god den var! rekommendera den starkt! :D Emelie tog en gammal glass:D hahaha..  Den såg i allafall mysko ut..  Sen fick Emelie ett grymt samtal, som e hemligt. så säger inte  (: Men det var grymt bra :D Taadda..

Sen åkte vi till arbetesförmedlingen. Där vi både skämde ut oss rätt bra xD hahaha

Tanten: Behöver ni hjälp
Jag: nej, jag har inget jobb
Tanten: tittade på mig som jag var dum i huvudet xD

HAHHAHA så jävla blåst den var xD hahahaha..

Sen Emelie väntade på en annan tant, så kom typ 2 och frågade om hon behövde hjälp, så när sista frågade

Gubbe: Väntar du på någon ?
Emelie: Jag väntar fortfarande på ....
Gubbe: Blev typ sur


HAHAHA så går det en dag på arbetsförmedlingen xD hahaha..

Efter det tog vi oss en tur till hemliga stället. Efter det kurrade magen lite så vi gled till donken och tog en cola/milkeshake och jag tog även några såna chilli shit.. Sen åka vi och satte oss i solen och bara chillade galet :D och pratade en jävla massa skit :D hahaha ..  Efter det var vi hunriga igen xD åkte och köpte middag vilket skulle bli pizza, men satt några rikigt äckel där utanför så vi gled till hemköp och köpa billys pan pizza xD hahaa. VIlken bra middag va. ;)? 

Sen har vi lyssnad epå as gammla skivor från när man var "liten" och typ asg xD hahaha.. När man hörde alla dom låterna tänkte jag på Johanna (råttan). Alla våra fester ihop som var så jävla grymma! VI hade alltid så jävla kul ihop. fan vad jag saknar den tiden med dig Johanna och alla festar <3<3 VI umgicks varje helg innan nu ses vi knappt :( I really miss you <33

Sen sumpade jag min kamra i stenplattorna med, Bra jobbat Emmy!! 


Förövrigt så är min kusin, min andra halva, VI är så jävla lika så det finns inte, det ända som skiljer oss åt är hur vi ser ut, i stättet är vi så lika.Min kusin, min bästa vän, min andra halva! Love you Kusin <3<3





En gammal bild på oss två;D

Kommer bilder i mon på grejerna jag köpte och något mer ;)


Ikväll har jag även hunnit med ett träningspass ;) så duktig jag är:D Har duscht och haft mig nu (:
Så blir snart sängen för mig del;)


Puss&Kram// E

Kommentarer
Postat av: Emlii

du e min ena halva, jag är din andra halva ,du är min bästa vän, kusin och coco poco vän ;) så jävla fin glid vi körde idag med, LOVE U 2 darling <3

2009-04-02 @ 17:41:43
Postat av: rosaungen

Haha deet har du berättat för

mig:)Ni har samma humor & mera saker.

& vill säga TACK,TACK för att jag fick

sova över hos dig<33hade ass kul:) pusspuss<3

2009-04-15 @ 21:17:25
URL: http://rosaungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0