Man får aldrig sova i fred -.- ;D

idag är allt bättre (: Men mycket sömn jag fick NOT! alla ringer mig från klockan 8 tills det jag vaknar -.- Hade 7 missade samtal och typ 15 sms -.- Visst är det kul -.-  i need to sleep. Varför stänger jag inte av telefonen? Nej för skulle det hända något med någon eller så vill jag att folk akn få tag på mig, men har ljudlös. Men sover så dåligt så jag hör det.

Men har nyss skrivigt lite mail, och försökt ta tag i saker och ting. Är väl dags att göra sånt med -.- Ska strax ringa upp dit och avsluta min behandlingar med aktupunkturen;)

På fredag blir det att leka med Sid :D WIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE..

Ikväll blir det att leka med Malle:)


Men puss&tack // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0