Jag är sjuuuk,, fuuck.

Jag har snorat och hostat hela natten :( Vad är detta?:S Det är ju helt underbart väder, coh så får jag denna skiten :S? Känns som ag fått det ifrån min systerdotter och som satt och pussade på mig när hon var sjuk.. Så ska glida ner och köpa mig lite godsaker.. Någon som har tips på något bra skit emot förkyldning?.

Går dagen lekte jag med Emelie (: Som vanligt rikigt jävla roligt:D Massa kul grejer händer ;) Vi åt såklart ute både frulle och middag;D GAAH :D Vi som ska sluta med det där. haha. Fick även med mig en handväska och en jäkligt söt rosa tröja :) Kärlek vid första ögonkast, det var liksom jag (: thiihiii.. Vet inte vad jag skulle göra utan snäckis (:.

Ska slänga mig i duschen och sen dammsuga här hemma:S Vem orkar det egentligen, jag är sjuk, någon borde ta hand om mig istället, hahahaa ;)



Puss&Kram på er alla :) Vet att det är dåligt med bilder, men det kommer ;) haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0