Fuck it dude!

Idag har jag spenderat mesta dels på sjukhuset, vilket gick åt helvete :S skulle ha aktupunktur, det var det värsta jag gjort. Jag fick sån panikångest så jag började lipa. jag gråter aldrig då menar jag verkligen aldrig.  Vet inte vad som började det:S Är ju bara avslappning. Men jag hade sån jävla ångest.  En av det värsta dagarna på grymt länge. Men jag satte mig och satte i dom där jävla nålarna och satt där i 40 minuter. Jag är envis och  ger mig inte i  första taget även hur jobbigt det är.

Vi var 5 stycken, så kände jag mig typ värdelös:S vet inte varför. alla andra var över 40 och jag 19 år :S Men jag fattar inte varför jag fick sån ångest. Sen kom jag och tänka på när jag var inlagg. Jag hade exakt den känslan där. jag vill bara hem, kände mig typ hjälplös:S så svårt att förklara. Den avdelningen har satt sina spår . När vi satt där så kändes det som när vi satt alla på avdelningen för 3 år sen .. jag ska egentligen dit hela veckan. Men jag pallar inte, hatar den känslan!! Aldrig mera! Känslan av att vara instäng på en avdelning, den känslan fick jag där inne. FYFAN!

Så idag har det inte hänt så mycket mera. och i mon ska jag skippa den där skiten. sen ska jag leka med Malle :)

Nu ska jag titta på film och sen försöka sova.. 

Hoppas ni haft en bra dag :)

Puss&kram// E

Så nu är det bara att glömma det och gå vidare, nu har jag iallafall prövat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0