Emmy goes skönhetesoperationer eller?

Det snackas, ;) Ska jag opera mig? Hört en helt del, att jag ska förstoa tuttarna, förminska tuttar, förstora läpparna. Hmm är det sant :O eller är det inte ? vad ska jag göra. ska jag ens göra nåt ;)

Jo det är faktikst sant, rykterna kan vara sant, Men inga har gissat rätt ;) Taadda. jag ska ANTAGLIGEN fixa en grej, eller ja det är en väldigt stor operation.men som sagt är INGET SÄKERT. För jag måste först dit och prata med dem, innan jag ens kan bestämma mig, om jag ens vågar göra det :S.. Så detta är alltså inget SERIÖST/BESTÄMMT just nu. Så inget överdrivet snack nu!

Jag ska alltså inte förstora/förminska brösten. Jag har liksom för stora tuttar redan xD haha. Och mindre är bara fult:D Inget illa menat  till er plankor ;) haha.. Men läppförstoring då? how knows ;)

Men ni kan suga lite på vad jag ska göra;) 



Puss&Kram// E



Kommentarer
Postat av: Johnsson

Du behöver inte någon operation lilleplutt! :D

2009-04-20 @ 23:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0