Både Hund och Matte är trött!

Vad händer ikväll då för Emmy? Fakitkst blir det att krypa ner och sätta på en film. Känner mig inte alls pigg :S Hostar sönder mina lugnar typ.. Får hoppas att det är bättre i morgon, är sugen på att shoppa! JAG VET!! Jag ska sluta, men jag känner att jag behöver det igen;) haha...

Idag har det inte hänt så mycket mer än en snabbshopping och badat hunden och lagat mat och varit och köpt fiskar. Vi har fiskar ute i en såndär grej:P haha.. (:

Ser faktiskt ut som både jag och min hund är rikigt trötta. Hon ligger så mysigt i mitt knä och sover nu. Är hon inte bra söt ;) Min lilla puppielove.





Då, nu och föralltid <3

Puss&Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0