Akupunktur och ny klippt.

Sådär långt höll mitt shopping uppehåll, fick med mig ännu ett par skor och ett par trosor. Gaah.. Jag har seriöst ångest nu. Sen satte Emelie och jag upp alla skor jag hade, som jag använder. Och det blev vääääääääääldigt många.. Jag fick sån ångest när jag såg det :S Och ett par skor kommer i morgon.. Och jag fick mig en tankeställare, sen kollade jag i mina gadrober plus byrå, det är knöka fullt :S så gott som är allting nytt. Fick mig en rejäll tankeställare som sagt. Nu får det vara slut :S Och så ska det bli nu, endast smink ska köpas!!! För jag mår fakitkst rikigt dåligt :S Men nog om allt sånt här skit nu.

Idag har jag lekt med Emelie :D Vilket alltid är grymt roligt :D Hon klippte även mig :D i have kort hår nu:O eller ja kort men mycket kotare än vad jag hade innan då xD Mitt hår är så fittigt sletet -.- Men nu är topparna "tjocka" och håret ser mycket bättre ut :D Wiie :D  Blev en repa på stan, hittade en as snygga jacka :P men sa nej till den xD hahaha.. Mycket bra, fast mycket är tack vare Emelie :D Sen chillade vi galet som vanligt:D var och åt och sen gled vi och köpte chokladpudding :D Mumma :D taadaa:D


har nyss tagit mig en skön dusch. Och vill ni veta en annan sak med.. När jag var på sjukan idag så sa dom att jag skulle börja gå på akupunktur. Ska bli spännande faktiskt.. Är ju så sönder stressad så något måste göras. Så det ska som sagt bli spännande. Btw någon som har gjort det? isåfall gör det ont? :P


Men nu ska jag spela lite. Puss&Kram // E




Kommentarer
Postat av: Johnsson

Du kommer ju vara full med hål efter akupunkturen :O

2009-04-20 @ 23:04:57
Postat av: Anonym

Ja det är ju bara att ge kläder till mig som sagt:)

2009-04-21 @ 19:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0