Äger alla på kubb :D BAHAHA..

Jag är rikigt trött, vilket är ovanligt va;)? haha.. Dagen började med att det ringde på dörren typ halv 10 xD Då står Emelie och Zacko utanför;) Stänger dörren och lägger mig igen:D hahaha nej självklart gjorde jag inte det:D Underbart väder i dag med :D Så underbart :D Vi bestämmde oss för att glida och äta frukost. Vi satt även och tänka på hur mycket om året vi lägger på att äta ute, så som frukost, lunch middag. Det handlar om vädligt mycket pengar, inte någon tusen lapp utan rikigt jävla mycket :S  Får väl bli ändring på det xD haha..

Sen var vi ute och gick, drog en repa på stan :D Hade allmänt jävla kul :D Som vi alltid har, sen ÄGDE jag även Emelie på kubb ;) Jag e verkligen bäst på det :) hahhaha.. Om jag får skryta lite :D haha
Sen pratade vi massa skit som vanligt :D

Sen gjorde mäster kocken lite mat till pappsen;) Sen åkte vioch handlade. Fick med mig hårfärg och en hårinpacking (: Sen sprang jag direkt in till Nyberg och satt där en stund och pratade och livet typ(: Sen kom jag väl in här runt 7 halv 8, bestämmde mig för att bada min lilla snäcka... Gick kalas bra ;) Nya shampot är rikigt bra :) Rekommendera det till alla hundägare;)

Snart blir det fkatiskt sängen, har väldigt mycket att göra i mon igen!!


Puss&Kram// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0